Komt er dit jaar (of volgend jaar) nog een tour van the Rolling Stones?

Ik weet dat het al eerder gevraagd is maar dat was al 7 maanden geleden dus misschien is er ondertussen al nieuwe informatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn die gasten nog bij elkaar dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kennelijk wel, richards zei in 2010 dat ze in 2011 nog gingen touren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mm ik dacht dat ze al waren overleden..oeps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P

Het beste antwoord

Er is officieel nog niets bekend gemaakt maar... waarschijnlijk wel.
In september zei Mick Jagger het volgende: "I have no idea if there is going to be a tour, we haven't really discussed it. We are talking about if next year is the 50th anniversary, sort of. It depends where you are counting from."

En op oktober de 10e zei hij het volgende: ""Our 50th anniversary is next year so, there will be a lot of things to do!"

50 jaar Rolling Stones, dat vraagt om een tour, het kan bijna niet missen. Maar of ze dan ook naar Europa of Nederland komen? Ik hoop van wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop het ook, ben nog nooit naar een van hun concerten geweest, en als dit de laatste keer is dat ze touren, moet ik erheen.